Cara Putihkan Kulit Kakak Ni Dapat Lebih 20k Share. Macam Berkesan Je!

Kaum perempuan kat Malaysia ni berebut-rebut nak dapat kulit putih gebu. Tapi cara kakak ni memang jimat dan berkesan!

Sumber: FB Ika Mat Bakhir Oleh: Aimi Nordin

Orang Malaysia ni ada satu fenomena di mana kita terlalu inginkan dan dambakan kulit putih gebu. Rasa macam kulit sedia ada tak cukup cantik atau mungkin nak kan kulit yang lebih berseri.

Macam-macam produk ada kat pasaran sekarang. Semua berlumba-lumba nak jadi produk pemutihan nombor satu. Tapi kadang tu belum tentu semua tu berkesan. Ye tak?


Haaa ni ada kakak sorang ni share cara putihkan kulit tak payah keluar modal mahal pun. Ambil je kat dapur rumah tu. Mesti ada sebab apa? Sebab guna garam, gula dan beras je.

1.

2.

3.


4.

5.


6.

Mudahkan..Sesekali cuba cara tradisional macam ni apa salahnya yang penting selamat dan tiada kesan sampingan pada kulit muka kita.
loading...

0 comment... add one now