15 Tulisan Tangan Paling Kemas Yang Wajib Dipuji Cikgu


Masa sekolah dulu siapa yang tulisan dia kemas memang sentiasa dapat markah tambahan dari cikgu. Ada tu dan macam tulis guna mesin taip pun ya..Hebat!

Biasanya dari tulisan tangan ni kita dapat menilai sikap si penulis. Tulisan tangan yang kemas dan bersih mempamerkan si penulis seorang yang memang pembersih dan disiplin yang tinggi.

Lihat tulisan tangan ni teringat zaman sekolah dulu, ada tak kawan-kawan anda yang tulisan dia memang 'super' kemas. Biasanya budak lelaki nakal-nakal mereka pun tulisan tetap cantik, setuju tak?

Bila tulisan cantik mula lah ramai kawan-kawan akan minta tolong tuliskan surat cinta pun ada!


Ini dia 15 koleksi tulisan tangan paling kemas yang pernah kami lihat. Macam taip pakai komputer, kalau anda biasa dengan nama-nama font, cuba cari yang mana satu hampir sama dengan open sans? Kagum betul.















Macam mana hebat tak? Bukan senang nak kekalkan kualiti tulisan tangan macam ni. Nak pula kalau salin nota dalam kelas kan :)
loading...

0 comment... add one now