Surat Cuti Sakit Anak. Isi Kandungan Surat Yang Ditulis Oleh Si Bapa Memang WIN !!!

loading...
Surat Cuti Sakit Anak. Isi Kandungan Surat Yang Ditulis Oleh Si Bapa Memang WIN !!! | Murid-murid yang tidak dapat hadir ke sekolah perlulah mempunyai surat cuti sakit yang ditulis oleh ibu bapa atau penjaga mereka.

Kebiasaanya surat itu ditulis secara formal. Namun, lain pula dengan surat yang ditulis oleh si bapa kepada guru yang viral baru-baru ini. 

Surat tersebut cukup puitis, berbunga-bunga serta penuh bermadah ditulis untuk memberitahu bahawa anaknya tidak dapat hadir ke sekolah kerana tidak sihat. 
“Assalamualaikum… Alangkah indahnya pagi ini… matahari bersinar terang. Burung-burungnya menyanyi riang… Bunga-bunga semerbak di taman mewangi, indah dan menawan. Tapi ada satu yang layu iaitu anakku, Asyraf.

“Hari ini Jumaat 10-2-2017, anakku Asyraf tidak dapat datang kerana sakit. Maafkanlah dia,” demikian menurut catatan surat tersebut.

Surat tersebut yang tertera nama ‘Ayah Asyraf’ antara lain berkata: “Semoga guru Asyraf tetap menjadi bunga yang paling indah dan menawan dapat mendidik muridnya setiap hari.”

Nampaknya, ini merupakan surat paling cool yang diberikan seorang bapa kepada guru.

Sumber: MD

Comments

Popular posts from this blog

Berapa Lama Daging Atau Ayam Boleh Digunakan Selepas Dinyahbeku Tanpa Menghilangkan Zatnya?

Wanita WAJIB Tahu..Tanda Kanser Rahim Bila Keputihan Berwarna Coklat , Bercampur Darah!!

Tip Membeli Tayar Supaya Tidak Tertipu Dan Membahayakan Nyawa Anda